حقوق قضایی

حقوق قضایی
اطلاعات حقوقی
آخرين مطالب
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حقوق قضایی و آدرس hoghoughsabt.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پذیرش بی ضابطه دانشجوی حقوق در کشورپذیرش بیش از حد دانشجویان حقوق


عضو کانون وکلای دادگستری مرکز گفت: اکنون با یک پارادوکس (تناقض) در جامعه حقوقی کشور روبرو هستیم که مقصر آن را مسوولان می دانیم. در سال ۷۰ در کشور ۳۰۰ نفر پذیرش دانشجوی حقوق داشتیم و این دانشجویان سرآمد بهترین رشته های علوم انسانی بوده و به فلسفه و علوم سیاسی آگاه بوده و جزو نخبگان بودند اما اکنون بدون ضابطه در تمام شهرهای دورافتاده، وزارت علوم اقدام به پذیرش دانشجو می کند، در یکی از این شهرها، ظرفیت پذیرش حداقل یکهزار و ۶۵۰ دانشجوی حقوق بدون کنکور وجود دارد.
احمدی نیاز افزود: ورودی رشته حقوق بسیار گسترده است که وقتی دانش آموخته می شوند بیکار می مانند و دولت هم می ماند که با آنان چکار کند.


وی یادآور شد: درباره پذیرش دانشجویان رشته حقوق نیز نوک پیکان به سوی وزارت علوم است که در همه ده کوره ها اقدام به پذیرش دانشجو می کند، بطور مثال در استان کردستان در تمام شهرهای سقز، کامیاران، بانه و مریوان دانشجوی حقوق پذیرش می شود؛ چه کسی در این مناطق حقوق تدریس می کند.
عضو کانون وکلای دادگستری مرکز گفت: دانشجویان در این مناطق براساس سیستم تستی، تربیت می شوند که با دانشجوی استدلالی فرق می کند.احمدی نیاز خاطرنشان کرد: آزمون ورود به وکالت در فرانسه بسیار طولانی و پیچیده است، اما معضل ما ناشی از ورودی های وسیعی رشته حقوق است که متناسب با جمعیت نیست.

منبع :http://www.scoda.ir/?p=4896



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





: مرتبه
[ پنج شنبه 26 تير 1393برچسب:, ] [ 11:14 ] [ هادی حیدریان وکیل قوه قضاییه ،کارشناس حقوق قضایی گرایش علوم ثبتی وکارشناسی ارشد حقوق جزاوجرم شناسی ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
ترمينولوژي حقوق
امکانات وب
وب سايت حقوقدانان جوان ايران

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: